~Boleh panggil aku Cikgu Hani~

Assalamualaikum..
Lama jugak rasanya aku tak tulis entry...
Maklum lah sibuk dengan cuti dan naik cuti pulak kne mengajar...errrrrkkkkkkk boleh ke aku jadi cikgu yang baik????
21/3/2011 :
merupakan hari pertama aku jejakkan kaki ke sekolah untuk mengajar...xkeruan aku dibuatnya.
setelah bertemu guru pembimbing aku pun melangkah masuk ke dalam alam persekolahan yang aku jangkakan mudah diatur tetapi arrgggghhhhhhh!!!!!!boleh wat aku magrain kalo macam nie..
kalo nak ikutkan aku nie xla garang mana pun tapi entah macam mana aku boleh jadi garang pulak..rasa macam marahkan anak la pulak..dalam masa aku garang rasa kesian pun ada..huuhuhuu

22/3/2011:
syukur alhamdulilah setelah 2 hari aku kat sekolah aku boleh menyebut nama anak murid sementara aku...hehehhe seronok gak rasanya sebab dapat sebut nama dieorang.
 seronok jugak mengajar tapi penat la pulak melayan kerenah murid-murid nie.

m

3 comments:

  1. panggil cikgu nani boleh? honey? money?

    ReplyDelete
  2. asalamualaikum cikgu hanii......cikgu cantik laaaa....

    ReplyDelete