sebuah cerita

long..long a ago..ada seorang perempuan dan perempuan itu akula..hehehhehe
hari nie aku nak tell the story abaout my experience..hehehhhe
semalam aku g test ujian komputer lesen...banyak pengalaman yang mencuit hati

Antaranya ialah :

  • aku kurang dengar pe yang akak kounter tu katakan..dengan penuh berhemah aku pun masuk la ke bilik ujian
  • kemudian, aku duduk la kat tempat yang disediakan tanpa melihat nombor yang tertera pada tepi meja.  aku asyik tersengih jer bile ngok mamat kat meja 5..
  • aku masukkan la no. i/c dan pilih kategori iaitu orang awam Malaysia..pas tu tekan 'ok'
  • tiba2 keluar kat skrin terminal id anda salah...AHHHH pe nie..aku pun gabrah la..ArRRGGGHHH cam ne nie
  • pusing kanan, pusing kiri konon2 harap ada yang membantu tapi aku ngok jer cctv yang ada kat atas bilik tue...dalam hati aku berkata'erm cam ner nie nak mintak tolong sape erk'.aku tenung je nombor yang ada kat tepi meja tue pas tue aku jengah pulak nombor yang ada kat tepi meja aku tulis no 7..alamak aku da silap meja la plak..dengan selamba aku pun tukar tempat duduk..nasib xde orang yang ngok..hehehhhe (sepatutnya aku duk meja nombor 6 tapi duduk meja nombor 7)
  • aku pun mulakan perjalanan dengan menaip i/c dan akhirnya baru dapat..hahhaha
  • jawab punya jawab soalan pun da abis dijawab..konon da semak semula soalan tapi aku xreti nak balik semula soalan..hahahhaha
  • dengan penuh tawakal dan jantung bagai nak jatuh..aku pun 'click' keputusan..erm cam2 yang aku fikirkan..lulus ke..kalo xlulus xpe la leh wat ag..
  • ttttttttt....keputusan pun keluar markah keseluruhan 47/50 dan markah lulus 42/50..LULUS....lega hatiku..

    syukur alhamdulilah lulus gak aku..
    banyak perkara aku dapat pelajari pada hari tersebut..antaranya:
    yang tua dihormati dan yang muda disayangi




    sekadar contoh semata-mata

    No comments:

    Post a Comment